סדן ב'קול חי': "לא מוכן לפוליגרף, מתנצל ממי שנפגע"

קודם לכן הערב, פרסם גולן יוכפז - מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10 כי הוא באוזניו שמע את סדן מתבטא באופן חמור נגד ש"ס. יוכפז צייץ בטוויטר: "אחרי סערה שנמשכת שעות, ראוי שהדברים יאמרו באופן ברור: רמי סדן אמר לחברי דירקטוריון החדשות ולי: אני שונא את ש"ס ודרעי בדיוק כמותכם באליטה", לדבריו, "עוד הוסיף: צריך להגיע לפרחיה משדרות. דבריו הופסקו. כל תיאור אחר - חוטא לאמת".
דוד לזר 2 Comment on סדן ב'קול חי': "לא מוכן לפוליגרף, מתנצל ממי שנפגע"

הערב הכחיש סדן ב'קול חי' את הדברים החמורים שיוחסו לו, אך למרות זאת התנצל • חודורוב: "מבהיר בפני מאזיני 'קול חי', עיתונאי חדשות 10 מתנערים מהדברים" • אזולאי: "סדן צריך ללכת הביתה" • כהן: "נחושים שיודח"

קודם לכן הערב, פרסם גולן יוכפז - מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10 כי הוא באוזניו שמע את סדן מתבטא באופן חמור נגד ש"ס. יוכפז צייץ בטוויטר: "אחרי סערה שנמשכת שעות, ראוי שהדברים יאמרו באופן ברור: רמי סדן אמר לחברי דירקטוריון החדשות ולי: אני שונא את ש"ס ודרעי בדיוק כמותכם באליטה", לדבריו, "עוד הוסיף: צריך להגיע לפרחיה משדרות. דבריו הופסקו. כל תיאור אחר - חוטא לאמת".
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שעות של שמועות, דיבורים והכחשות, הערב (שלישי) התראיין יו"ר חדשות 10 רמי סדן ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' והכחיש את הדברים החמורים שיוחסו לו, "נדהמתי לשמוע דברים שאמרו בשמי שמעולם לא נאמרו, התבקשתי לומר בישיבה – את החזון שלי, והוא: הכנסת התקשורת לסמארטפון וגם שאנחנו צריכים להתכונן להכניס פנימה ציבורים שעד היום לא היו חלק מהשידור, כמו הציבור החב"די, הספרדי והרוסי".

"אני חי בתוך הציבור הספרדי, למעלה מ-20 שנה זכיתי לשמש אצל הרב מרדכי אליהו, איך אפשר לחשוב בסגנון של שנאה ברוח כזו? ש"ס עשתה כאן מהפכה. לא היו דבריו כאלה מעולם", הוסיף סדן ב'קול חי'.

סדן האשים כי "יש אנשים שחוששים שהקרקע תשמט מתחת רגליהם והם מספרים דברים שלא היו ולא נבראו, והנה פתאום כעת זה לא חברי הדירקטוריון שהם אנונימיים, אלא פתאום זה מישהו מהכתבים שאולי חושש שאם יבוא מישהו דתי חובש כיפה  – אז דברים ישתנו, אין כוונה לאף אחד לפגוע בהם. השם אריה דרעי והשם ש"ס לא הוזכרו מול חברי הדריקטוריון".

למרות ההכחשה, אמר סדן ב'קול חי' כי "אם מישהו לקח את הדברים שאמרתי על צירוף מגזרים נוספים והוא הוציא אותם בצורה לא נכונה נגד ש"ס ואריה דרעי- אני מתנצל", לדבריו, "הדברים מעולם לא נאמרו, הוציאו את הדברים מהקשרם, ומישהו סילף. ועל זה אני מתנצל".

"אהיה מוכן לבדיקה עניינית אבל אין הצדקה לפוליגרף. כל המהומה היא על דבר שלא נאמר, לא צריך להיגרר לתוך שקרים שכאלו. אני מוכן לכל בדיקה ענינית", אמר בסיום דבריו.

קודם לכן הערב, פרסם גולן יוכפז – מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10 כי הוא באוזניו שמע את  סדן מתבטא באופן חמור נגד ש"ס. יוכפז צייץ בטוויטר: "אחרי סערה שנמשכת שעות, ראוי שהדברים יאמרו באופן ברור: רמי סדן אמר לחברי דירקטוריון החדשות ולי: אני שונא את ש"ס ודרעי בדיוק כמותכם באליטה", לדבריו, "עוד הוסיף: צריך להגיע לפרחיה משדרות. דבריו הופסקו. כל תיאור אחר – חוטא לאמת".

בעקבות כך, העיתונאי מתן חודורוב יו"ר ועד העובדים בחדשות 10 אמר הערב ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' כי לאחר דבריו של יוכפז אין ספק שסדן משקר, "דבריו של יוכפז מנהלי הם בסלע, ואני סומך עליו ועל דבריו. בכך נגמר הסיפור, מנכ"ל חברת החדשות הוא העיתונאי האמין ביותר שאני מכיר. קודם לכן שמעתי את הדברים מפיו של גולן ומפיו של יוסי ורשבסקי", לדבריו, "לי אין ספק באיזה צד אני – לי ברור למי אני מאמין, ברור לי מי משקר".

חודורוב. מתנצל בפני מאזיני 'קול חי'

חודורוב. מתנצל בפני מאזיני 'קול חי'

חודורוב ביקש להתנצל בפני מאזיני 'קול חי', "אם יש מבין המאזינים החרדים שנפגעו מדבריו של סדן – ראוי לו שידע שעיתונאי ערוץ 10 מתנערים מזה בכל פה ובכל לשון".

שר הדתות דוד אזולאי אמר הערב ב'מהדורה המרכזית ב'קול חי' כי "רמי סדן הוא כמו כלי חרס שצריך להכשיר אותו, הוא צריך ללכת הביתה הוא לא ראוי לתפקיד הזה, אדם שמתבטה בצורה כזו נגד ציבור שלם בעם ישראל – אין תפקידו בציבוריות הישראלית", לדבריו, "הם התרגלו שיורקים עלינו אנחנו אומרים שזה גשם, זה נגמר, הוא צריך ללכת הביתה".

גם סגן שר האוצר איציק כהן אמר ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' כי "כששמעתי בבוקר את הדברים הזדעזעתי, בדקתי את הדברים ואכן הם נאמרו, סדן יצא לתקשורת רק אחר הצהרים, בסוף הוא יצא בעזות מצח ובמקום להתנצל הוא מכחיש ומספר עד כמה תנועת ש"ס היא גדולה, זו התנהלות בלתי נסבלת, אני מאמין לורשבסקי וליוכפז. ומי שפרסם את הדברים בדק אותם גם בצד המשפטי. אנחנו נחושים שהוא יודח", לדבריו, "אם הוא מכחיש, שיביא את ארבעת חברי הדריקטוריון – שגם הם יבואו ויכחישו את הדברים".

ח"כ שלי יחימוביץ הצטרפה אל הח"כים הש"סים ואמרה הערב לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' כי "ביררתי את הדברים וגם יוכפז הוא אחד האנשים האמינים ביותר שאני מכירה, ושוחחתי עם עוד שני אנשים. הדבר היחיד שהיו סביבו חילוקי דעות הוא האם הוא אמר פורטונה או פרחיה משדרות".

האזינו לדבריו של סדן ב'קול חי': 

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מסכן, הוא רצה להרשים קצת את האליטה, אבל צריך לדעת איך לעשות את זה

  2. 1

    עכשיו לך תאמין אולי המנכ"ל לא רוצה במינוי הזה ולכן הוא המציא את זה